.

.

۸ سال دوستی !

گ ارزش هشت سال دوستی چقدره ! دیشب به پهنای صورتم اشک ریختم ... بغض و اشک و دل ِ شکسته امونم رو بریده بود ... 

باورم نمیشد . این اس مس رو یه دوست بعد از ۸ سال دوستی برام فرستاده ... خیلی احمقی ! احمق تر از اونچه فکرشو میکردم ... وقتی خوندم : 

salam. migam in ghadr bimareftat nabash . baraye man zarangi nakon ma ba ham dost bodim.age be man migofti dar bareye tamrin hala nabayad mennat keshi konam .faghat  

   mikham bedonam chi gire to miyad age man bioftam ya nomram kam beshe

مُردم ! باورم نمیشد این پیام از یه دوسته / یخ زدم ... با گریه براش جواب رو نوشتم ، اما بازم هیچی بهش نگفتم. جدا ارزش دوستی همینه ؟ به خاطر دو نمره باید این باشه رفتارش ... یعنی تو یه ترمه سر کلاسی نفهمیدی استاد هر جلسه میگه تمرین بیارین؟ منم قرار نبود تحویل بدم . به خدا یک ساعت بعد از امتحان (حر) بهم گفت ، تازه فهمیدم باید با برگه ها تحویل میدادیم ... بعد هم رفتم کلی با اون آقاهه صحبت کردم تا راضی شد در ِپاکت برگه ها رو دوباره باز کنه .  

خیلی بچه ای ، و خیلی بی لیاقت تر از اونچه که ارزش ِ دوستی با منو داشته باشی .این ترم همه ی کارهات دست من بود ، به اندازه پنج جلسه هم سر کلاس مقدمات نیومدی ،هر شب میومدی کارم رو میگرفتی از روش کپ میزدی برای خودت ... 

 اصلا گیرم که من میدونستم و رفتم تمرین تحویل دادم مگه وظیفه ی منه که هر کار کردم بهت  گذارش بدم ! 

به حساب دوستی ِ چندین و چند سالمون دیشب تا اون جایی که تونستم خفه شدم و دهنم رو بستم . وقتی (اه) بهم زنگ زده بود از گریه نمیتونستم باهاش حرف بزنم ، طفلکی دویست بار گرفت تا من اآروم شدم و تونستم بگم چمه ! 

چشمام هنوزم باد داره . جرات نکردم برم پایین ، جدا ارزش دوستی چیه ...