.

.

شعر :

ماچ

پیکی از روز ولنتاین آمده / گرچه او قدری شتابان آمده  

انتظار از جیب ِ خالی کی رود /  عاشقی با نرخ ِ ارزان آمده 

کو خریداری که قربانش کنم  /  این دلی کز بهر ِ سامان آمده 

خرسکی کوچک شود در دست ِ تو ٬ /دل٬ نه پولی کز پدر جان آمده  

شاعر : -زباناز خود راضی 

 پ ن  ۲۶/۱۱/۸۷ :  از اونجایی که امروز تا گوگل ریدر و باز کردم از آپیدن ها و هدیه ها و گل ها و عروسک ها دهنم اینجوری باز موند و خودم اینجوری  شدم و این حس نسبت به - بهم دست داد تصمیم گرفتم یه کارایی بکنم !

 وقتی دیدم یکی واسه خانومش گلای آبی و سبز و .. گرفته ٬یکی رنگ قالبشو صورتی ناناز کرده ٬یکی داره واسه شوشوش شالگردن می بافه ٬یکی شوملش براش کلی کادو و هدیه خریده ٬یکی قراره امشب با عشقش بره بیرون ٬یکی کیک پخته و... یکی هم این گوشه تک و تنها نشسته و غمصه میخوره! نه از نداشتن جشن و کادوها ! از دوری  ی ی ی ی ی ی ی ی دست به کارشدم.

و اما اون کارها : بیرون نرفتم که بتونم برای گوپولی شکلات و کادو بکیرم ٬اما خوب در عرض ِچند دقیقه اینو(عکس پایین) درست کردم و فرستادم به میلش ! بوس های بوچ بوچی آف فرستادم٬ و از اون طرف  رفتم تو وبلاگش و روز ِعشقو بهش تبریک گفتم ... 

و اما - : در مورد ِ ولنتاین که مشهوده با شعر٬کادو مادو رو پیچونده و ماس مالی کرده ٬امروزم آخرین امتحان ِ ارشدش بود٬خودش میگه بد نبوده ... خدا یا هستی ؟؟ 

اون امتحانی هم که خراب کرده بود و انتظار ِ افتادن میرفت هم خدا رو شکر پاسیده و الان شده یه  مهندسِ تپلو و خوشمل ! خبر ِ پاسیدن هم من بهش دادم ٬ کلی کیفور شد .

 

                                به امید ِ صد ساله شدن عشقمون ٬روز ِ عشاق مبارکت باشه