.

.

عیدانه !

یک سال گذشت ... برای من زود و تند نبود .چون پر از خاطره و فراز و نشیب بود .تجربه هایی تو این سال کسب کردم که امیدوارم بتونم ازشون درس بگیرم و باعث بشن دیگه اشتباهاتم و تکرار نکنم و خوبی هاشو تکرار کنم . شاید بهترین اتفاقی که تو این سال برام افتاد ساختن وبلاگم بود و پیدا کردن دوستای مجازیی که بدون هیچ چشمداشتی و دور از حسد و کینه همیشه همراهم بودن . یه مدت پیش داشتم با خودم فک میکردم ببین چه خوب شده که وبلاگا اومدن ! قبلنا خونواده ها شلوغ و پر جمعیت بودن.الان ماها هرکدوممون حداقل دو سه تا دایی و خاله داریم (خود ِمن سه تا دایی دارم و پنج تا خاله! ) اما بچه های ما که اینطوری نیستن . حالا خونواده ها حداکثر دو تا نی نی میارن .نسل های آینده هر کدوم یه دونه دایی یا خاله/یکی عمو یا عمه دارن . طفلکی ها دلشون میگیره خوب ! اما با اومدن این وبلاگ ها کلی دوست برای آدم پیدا میشه و اگه با چندتاشونم رفت و آمد داشته باشی خودش کلیه !(مثلاط خانومی خودمون کلی با دوستای وبلاگیش رفت و آمد داره و خوشه ماشاالله ) (یا من .فک کردین بخوام برم تهران چیکار میکنم !؟ خوب معلومه خراب میشم سر ِ زندگی/م و ف/چشمک

اینه که خواستم بگم قدر ِ وبلاگ ها و دوستای مجازیتونو بدونید .چون کلی براتون تجربه داره و همدم ِ تنهاییاتونه ! واسه خانومای کارمندم که دیگه مشخصه چشمک . 

کارهایی که قراره انجامشون بدم :

چند وقت پیشا از وبلاگ ه یاد گرفتم که واسه خودم یه تقویم بردارم و کلی آشپزی و غذاهای جدیدی که یاد میگیرم از مطبخ خاله خانوم و ... رو برای خودم یادداشت کنم و در صورت لزوم استفاده !

گزینه بعدی : دیشب یه نفر تو چت کلی از سفره ی عقد و مدل ِ جدید و این چیزا حرف زد و ازم خواست سفره ی عقدمونو خودمون بچینیم . مطمئنم ایده ی بدی نیست و اگه فرصت کنیم عملیش کنیم عالیه .چون اگه دقت کنید میبید که همه ی سفره ها شبیه هم شدن و چیزی ِ جدیدی چشم ِ آدمو نمیگیره .نهایتش اینه که میوه آرایی ها و یا رنگ ِ خود ِ سفره متفاوته .ما یه فکرای جدید داریم .از خود راضی 

دیگه اگه به میخوام همون یه نفر و مجبورش کنم دیگه کم کم شعراشو کتاب کنه .ایشالله که مشکل سربازیشم حل میشه و ارشد قبول!  (قانون جذب : پی لیز انرژی +) 

دیگه یادم نمیاد .... 

آرزوهام با فراموش کردن ِ اتفاقات ِاین چند روز : 

خدایا مارو با مرگ عزیزانمون / فقر / و بیماری  امتحان نکن ...

 امیدوار سال ِ ۸۸ برای همه پر از برکت و آرمان باشه . هرکسی هر آرزویی داره برآورده بشه و همه ی اونایی که مریضن بهبود یابن،اونایی که رو تخت بیمارستانهان سلامتی کسب کنن و اون فرزندهایی که پدر مادرشونو گوشه ی خانه ی سالمندان رها کردن یه ذره مهر و محبت و عقل نصیبشون بشه . اونایی که نینی میخوان بچه دار بشن و اونایی که نمیخوان نه .

دوستایی که برای آیندشون کلی نقشه دارن و با امید روزهاشونو سپری میکنن به همه ی آرزوهاشون برسن (م م د ه ن ر ش م م ی س)  ما هم اگه صلاحه اواخر 88 تو رابطمون یه تحولاتی پیش بیاد و هم خودمون هم خونواده هامون از ته دل از وصلتمون راضی باشیم . 

 

 به یک نفر : قلبماچ

سالم و تندرست باشید . 

سال تحویل دعا یادتون نره ! 

ممنون از همه ی بودن ها و همراهیاتون قلبrose