.

.

یواشکی ! سالادفصل(ماکارونی) و ماکارونی !

 

 دیروزم مثل روز قبلش عالی بود.از صبح در خدمت جناب گوپـ ـی بودم. خیلی خوش گذشت. 

 

اول صبح زنگ زدم آژانس که برم عکس بگیرم که گوپی زنگ زد گفت نمیخواد خودم میام میبرمت.با گوپـ ـی رفتیم ۲۰ دقیقه ای عکس گرفتم (برای کار دانشگاه) و برگشتیم.نگو وقتی میخواستم برم بیرون درو خوب نبسته بودم.دیدم در بازه! جالب اینه که من درو قفل هم کرده بودم خیر سرم! 

دو تایی با گوپـ ـی کل خونه رو گشتیم که آقا دزده رو پیدا کنیم که نبود.   

بعد هم کلی با هم بودیم . تا اینکه گوپـ ـی ۱۲ رفت و سه برگشت. واسه افطار هم من ماکارونی پختم و گوپـ ـی جونم سالاد فصل (ماکارونی)! Chef

بی نهایت خوشمزه شده بود. دست گل گوپـ ـی جونم درد نکنه.   

فقط لوبیاهاشو توش نریختیم چون کامل پخته نشده بود .اما گوپـ ـی هی میریخت رو سالاد و میخورد.موقع افطار میگفتم اینا رو نخور خومه  آخر شب دل درد میگیریااا! 

اما گوش نمیداد.البته بعدش یه آب جوش نبات بهش دادم محض؟ احتیاط.

 

 گوپـ ـی  تو این مدت کللی با آبجی خانم ما رفیق شده نشستن حرف زدن و گیتار زدن و خوندن و... 

آخر شبم منو رسوند برم عکسامو پرینت کنم و رفت خونه . 

  

نکات :

*گوپـ ـی جونم خیلی ماهه بی نهایت دوسش دارم. دوست داشتنم تا نداره 

 

* کاسه بیار کوزه بیار منیژه خانوم آش بپزه !

 گوپـ ـی خان آشپزی و غذا پختنش عالیه فقط ایرادش اینه که یکی و میخواد دائم وسایل و براش بیاره ببره .بیاره ببره !   

  البته این اخلاقش به اون غذای خوشمزه ای که در  نهایت به دست میاد می ارزه .

 رنده بده . قابلمه بده / سس کو ؟ ماکارونی و بده/خیار شور ندارین / قاشق تمیز.کارد تیز ندارین !  دیس. یه ظرف واسه  .... 

من :گوپـ ـی جون خودت بردار!  

گوپـ ـی : یعنی میگی من از جام پا شم ؟!   

 

*گوپـ ـی جونم خیلی  پر خوره!