.

.

روزشمارم مبارک !

 

گو اما این چند روز .دیروز چهارشنبه : حس زیبایِ تنبلی اومده بود سراغم و دانشگاه نرفتم . 

یه جورای حال و حوصله ی استادمون رو نداشتم / احساس میکنم تسلط کافی رو هنوز روی درس نداره به خاطر همین کلی حرس؟ میخرم سر کلاسش. 

حال و اوضاع روحیم هم همچون خوبی نبود !

 

و امروز پنچشنبه : گفته بودم یا نه / پنجشنبه ها ما یه استاد جوونِ پر تحرکِ خوب داریم / این یکی از اوناییه که خیلی دلش واسه دانشجوش میسوزه و میخواد هرچی بلده بکنه تو کله ی دانشجوها . حالا این شور و حال و تحرک اقتضای جوونیشه یا به خاطر اینه که هنوز اولای تدریسشه نمیدونم . 

باری که به خاطر مورد اول نباشه . و همیشه همینطور دلسوز بمونه !  

امروز باید برای همین استاد تحرکه یه   (کمپز*یسون نق*طه )  انجام میدادیم. من واسه ی کارم  به ترتیب از رنگای سفید/ کرم/ کرم پرنگتر  و قهوه ای ناز  استفاده کردم . کارِ سنگین و نازی شده بود . 

وقتی استاد کارمو گذاشت پای تابلو که ازش حرف بزنه یهویی گفت کار خانم ... یه کار نرم و ملیحی ه . یه جورایی مثل خودشونه ! 

فک کنم تو این دو سه جلسه ای که شناختمشون یه شخصیت  آروم و ملیحی دارن . خوب ِخوب تو صورتشون پیداست . 

و اما من    

 

اوضاع رابطه  هم یه جورایی بهتر شده . البته اگه اذیت نکنه و بهونه گیری نکنه . منم دارم سعی میکنم که بهتر و بهتر باشم . فک کنم اون روزشمار هم بی تاثیر نبوده . 

 گوپـ ـی میگه آدم وقتی اینا رو میبینه میخواد هلشون بده برسن به هم !     

وقتی دیروز روز شمارم درست شد رفتم کلی با خودم برنامه ریزی کردم .و به این نتیجه رسیدم که هرچی الان واحد بیشتری بگیرم به نفعمه . چون بعد ها ممکنه سرم شلوغ و شلوغ تر بشه و گذروندن واحدها سخت تر . طی همین تصمیمات به ابن نتیجه رسیدم که اگه خدا بخواد و بتونم این ترم همه ی واحدامو پاس کنم  تابستون هم ترم تابستونه میگیرم که ترم پنجم راحت تر باشم . 

تعطیلی هاتون خوش !