.

.

در واقع !

گحذف جارو ببینید . اشتباه نکنید من فال نگرفتم ! .....این خلاصه ی درس امروز کلاسمونه ... 

نه ه ه ه ه ه ه من کلاس جادو جنبل نمیرم ...

امروز استادمون ٬که یه استاده خوشکل و نانازی هم هست تیک گرفته بود . همش میگفت ( در واقع ) دوستمم تو برگه ی جزومون شروع کرد به شمردن٬هر دفعه  که این کلمه رو میگفت یه تیک میزد ////.... 

همه ی کلاس داشت اعصابشون به هم میریخت .اما استاد ول کن نبود . تا آخر کلاس؛یعنی یک ساعت،دویست و بیست و دو بار گفت : درواقع. 

اون مشکل ِحذف شدنِ درسم فعلا کنسله .صبح علی الطلوع؟ رفتم خِفتِ استاد رو گرفتم وکارمو بهش نشون دادم.اسمم از لیستِ حذفی ها پاک شد.این دو سه روز همه ی فکرم رو مشغول کرده بود کلی به خاطرش حرس؟ خوردم و خوابای جور واجور دیدم .خیلی سخت بود اما عبرتی بود...   

*  از اون جایی که میخوام این خونه ی مجازی یه جایِ دنج و کوچیک واسه خودِ خودم بمونه و به خاطر ورودِ یه آشنا یا هرکی مجبور به تغیر مکان یا حذفش نشم به نظرتون چیکار کنم که این خونه نقلی کشف نشه ! ؟؟؟

*  گوپـ ـی جیگریم مسموم شده  سوس*یس خورده. خوب میشی تُپُلیم :-*