.

.

عید غدیر مبارک !

گ دوشنبه روز ِ خوبی نبود ٬ یه مشکلی پیش اومده بود که کلی حال ِ من و گوپـ ـی گرفته بود ! اما خدا رو شکر سه شنبه حل شد ! ( خصوصی ) 

امروز به دلایلی خیلی حالم بد بود دل ...  واسه همین کلاس ِ بعد از ظهر رو نصفه نیمه پیچوندم و اومدم خونه در جوار ِگوپی خان چت ! 

به گوپـ ـی میگم من سِیدم فردا باید بیاین خونمون برام عیدی بیارین ٬ میگه آخ جون عیدی گرفتن از بابات چه حالی داره ... فک کنم سال ِ دیگه عید غدیر من و گوپی یه جورایی به هم نزدیک تر شده باشیم یه خبر مَبر هایی باشه...  

دیگه این که کسی باورش نمیشه اما باید بگم منو گوپی الان دقیقا یک سال و پنج ماهه که با همیم اما هنوز یک بار هم باهم نرفتیم بیرون پارک ٬ کافی شاپ. سینما یا هر جای دیگه... 

امروز دیگه طاقت نیوردم به گوپـ ـی گفتم حسرتِش به دلم موند... 

اما خلاصه ی جواب ِ گوپی این بود که : نمیشه به خاطر ِ کارش ٬اگه یهو بگیرنمون یا یکی ببینتمون اونوقت همه چی خراب میشه و حالا بیا و درستِش کن .منم از اونجایی که دیدم یه بیرون رفتن به این همه دردِ سر نمی ارزه بیخیال ِقضیه شدم و به اصرار؟ های بعدی ِگوپی که خوب باشه یه بار باهم بریم کِی؟ جواب ِ رد دادم ! 

گفتم نمیخوام  

مینویسم که یادم بمونه من و تو چه روز هایی با هم پایِ کام نشستیم و چتیدیم٬ خندیدیم و ناراحت شدیم ٬ قهر کردیم ٬ قرار گذاشتیم ٬حرف زدیم ٬ مشورت کردیم ٬ و از آرزوهای خوب ِ با هم بودن یاد کردیم و.... 

خیلی وقتا هم مثل امروز سوتی دادیم... 

  

گ : dish daram daram  

daram daram daradadaram 

من : boroooooooooooooooo 

گ  :koja? 

من  : قهقهه

fek kardam migi jish dari 

گ  : قهقهه قهقهه 

من :خجالت