.

.

یادم بمونه ها !

گ چرا باز هم یادم رفت ... 

چرا نمیتونم ... چرا ؟ بازهم مینویسم که یادم بمونه / یادم بمونه / یادم بمونه ... 

 

ــ  یادم بمونه که همه ی آدما ارزش ِ وقت گذاشتن و هم صحبتی رو ندارن ! 

ــ   یادم بمونه برای بعضی از آدم ها باید همونقدر وقت٬ احترام و ارزش گذاشت که اونا برات میگذارن ! 

ــ  یادم بمونه با هر دستی بدی با همون دستم میگیری ! 

ــ  یادم بمونه از این به بعد با هر کسی صمیمی نشم ٬ با هر کسی بگو بخند نکنم ٬ با هر کسی شوخی نکنم !  بعضی ها ظرفیتشو ندارن .

ــ  یادم بمونه همه ی حرفای دلم و اتفاق هایی که برام میوفته و اسرارم رو به هر کسی نگم ! 

ــ  یادم بمونه از این به بعد در مورد ِ گوپی با بعضی از دوستام حرف نزنم ! 

ــ  یادم بمونه از این به بعد پشت ِ سر ِ دوستام با اون یکی صحبت نکنم٬ حتی اگه ازش خوب بگم و تعریفش کنم !  

 

یادم بمونه ...  

از دست ِ یکی خیلی دلم گرفته ... مینویسم که یادم نره بهم چی گفت/ آره من گ..ه  خوردم / فقط نمیدونم اگه خوردم تو هنوز اینجا چیکار میکنی ! ( با همه ی ارزش و احترامی که برات قایل بودم اما این حرفت ... )