.

.

چت !

گ   داشتم فولدر هامو بررسی میکردم . رسیدم به اون فایله ی وُرد word ٬ همونی توش چت هامونه ! تقریبا از اوایل چتیدن هامون توشه ٬ چه خوب کردی که سیوشون کردی/ دلم سوخت ... چرا از اون موقع دیگه چتیدنی هامون رو نداریمشون ! 

دقیقا ۱۹۴ صفحه ی وُرد بودن٬ باورت میشه از اون روز که این فایل رو برام فرستادی هنوز نتونستم همشو بخونم ... 

رفتم به اون روران ... 

چه دورانی بود ... از شما شما حرف زدن ها شروع شد تا ... یادته چقد بحث داشتیم که چرا من میگم : برین . بخونید . نیستین .... تو میگفتی اگه قراره این طوری بنویسی منم از این به بعد شما شما مینویسم .../ چقد منو دعوام کردی به خاطر اون دروغی که بهت گفتم / چقد در مورد خاله و چی بهش بگیم و اون داستانی که سر هم کرده بودی بحثیدیم / یادته  اونروزکه کارت اینترنت خراب بود و من دو سه روزی نتونستم بیام، دعوام کردی که چرا بهت خبر ندادم و نگرانت کردم / یادته اون روز که بهت گفتم من نمیدونستم وقتی بنزین کارتی شده بازم باید پول بدن،چقد خندیدیم / یادته اونروز توی چت که پشت سر هم از زین و زمان ازم میپرسیدی ،میگفتم داری باهام مصاحبه؟ / یادته اون وقتی اوین بار میخواستم بیام محل کارت منعم کرده بودی سوغاتی و ... بیارم / یادته ....  

 و امروز 545 روز از اون روزها گذشته ....

*darin nahar mikhorin? 

* are fekr nakon inke doost daram bahat hamsohbat besham va vasam arzeshmandi neshuneye eshgho asheghi va in harfas

* vali khastam bedoni man khili bishtar az ina be khodam arzesh midam

* alan ke daram in offo mizaram to tu rahe bargashti ishalla sahih va salem miresi

mikhastam behet begam ke bayad vaght bezarim  ye seri sanga ro ba ham va bekanim

beshin ghashang fekrato dar morede man bekon

* man goftam az dorogh badam miyad / vali goftam hamishe rast nemigam

man ghabl az in ke behet ghol bedam dorogh goftam

* dashtam ba bache haye nashenava kar mikardanm/

* man emrooz zohr ham on misham moratab ta natije ro befahmam vali omidvaram mano ghane koni choon azat delkhoram

* inke az man soal nemikoni be khatere ghoroorete? ya tars az inke javabi beshnavi ke doost nadari?

* rabete ba mano kare dorosti midooni ya kare eshtebah?

* Eshtebah

* az baba bayad bishtar az hame tashakor mikardam/ choon baes shod ru paye 

khodam vaisam

* badesh aga ruzi to be yaghin residi ke ba man khoshbakht tar az uni mishi k alan hasti/

 

 

قلبتو کلبـه کن برام
جنونتو به رخ بکـــــــــــش
من از تو ٬ رویـــــــــــــــــامو  میخوام